vrijdag 7 januari 2011

Hoe ik altijd wilde dat je me vaker belde, zag en liet weten dat je me mooi vind. Hoe ik intens gelukkig kon worden als ik wist dat ik je de volgende dag zou kunnen kussen.
Hoe ik vorige week zó enorm genoot van jou. Hoe we stoeiend, zwetend, seksend op bed belandde, om vervolgens samen in slaap te vallen. Jij dicht tegen me aan. - Ik heb die nacht geen oog dicht gedaan, ik wilde niet anders dan genieten van jou.
Maar eerlijk is eerlijk, het verveelt me een beetje. Je doet zo lief en fijn tegen me en ik vind het saai. Het is niet spannend meer om iets van je te horen en het idee dat ik je morgen misschien wel weer zie komt weinig terug in mijn gedachtengang. Ik weet niet of ik je zo nog wel wil eigenlijk. Misschien horen wij gewoon niet samen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten